fredag 29. januar 2010

Da var første uken i leon nesten over....

Selv om tilværelsen er rimelig avslappet her, ingen hastverk eller stress, går dagene fort...
Etter en uke med intensiv spansk opplæring, kan jeg i hvertfall si hvem jeg er er, hvor jeg er fra, hva jeg vil spise og hvor toalette er.... mer trenger jeg vel ikke... nei, har store forventinger til meg selv til å kunne lære språket skikkelig, og bruke det uten å måtte tenke meg om leeeeenge før eg klarer å svare på et spørsmål :) men det er bare en av mange uker jeg skal være her i dette deilige landet =)

3 kommentarer:

  1. flinke du e =) kose deg masse videre =) love u

    SvarSlett
  2. Så herligt å lese at du har det bra:) Ta vare på deg selv, vi e kjempe glad i deg vet du!

    SvarSlett
  3. Så deilig å høre søsta mi! Er utrulig kjekt å sjå bilder altså:) Du er så flott!!

    Nyt tilværelsen vidare - plutselig er du heime igjen!

    Kjempe glad i deg!

    SvarSlett