mandag 18. januar 2010

Da har eg fått oppretta meg blogg, og begynner å bli klar for avreise=)
På fredag reiser eg til Oslo og tar ei overnatting der hos storesøtra, torstein og lille Ada gullet =)
Lørdagen begynner turen på ordentlig, med fly og overnatting i London. Søndag går reisen videre til Nicaragua, med ei mellomlanding i Miami. Gleder eg meg? jaaa!! :D men må sei at eg gruer meg litt og, har hatt reisefeber ei god stund no, så trur det skal bli godt å bare komme seg avgårde og starte eventyret =)
Byen eg skal studere i heiter Leon, og er den eldste byen i Nicaragua :)
først skal eg gå to veker på spankskurs der før skulen starter opp i begynnelsen av februar:)

4 kommentarer:

  1. Veldi glad for at vi kan følge deg her på bloggen :) Kommer til å savne deg masse masse!!

    SvarSlett
  2. ÅÅ så kjekt at du har laga blogg kjære søss! Gleder meg til å sjå deg på fredag og følge bloggen din:) Har du sånn dings så du får overført bilder til pcen med deg? Sånn at du kan lege inn bilder?

    Smask

    SvarSlett
  3. så morro, blir kjekt å se på deg her, nede i varmen når vi fryser ræven av oss i sogndal frem til mai!!!! :P

    god tur søsta! i love u <3

    SvarSlett
  4. Blir spennende å følge deg Randi, lykke til, klem tante Bodil

    SvarSlett