søndag 31. januar 2010

Båt-tur i stillehavet....
I går stod vi opp klokken halv fem, spiste raskt frokost og ble hentet med en "taxi-buss" som skulle kjøre oss til stranden....

Vi kom så ut på stranden akuratt i tide til å få med oss denne fantastiske sol-oppgangen....

Vi kjørte et stykke ut på havet, og kastet uti fiskestengene....

Det var lite fisk og få, men vi koste oss masse med stor fart i bølger, og å føle spenningen av om fisken skulle bite....

Vi reiste ut på den sydligste delen av stranden og var der for å spise frukt, bade og sole oss...

På vei tilbake kjørte vi gjennom kanalene i Mangroveskogen. Her fikk vi se krokodiller...:)

Når vi kom tilbake til stranden, fikk vi tilberedt fiskene vi hadde fått, nykokt ris og fersk salat...kjempe godt:)

1. ååå så kjekt dokkar har det =) ser helt fantastisk ut =) husk å tenk på det, at når du ligger på stranden er det mins og snøvær her hjemme!! ;) nyyyyt det :D hehe
    love u og ve forsiktig =)

2. Har ikkje fått med meg at du har blogg eg! Skal følge med her ja. Kjempegøy å lese om hva du gjør og se alle bildene du tar. Misunner deg bittelitt kan du si;) Håper du koser deg kjempemasse! Savner deg her i snøen.. Klem <3

3. det er helt sant. han sleiket meg for han måtte det sa han. han likte det. han hadde munn sår . det var det som gjorde at jeg fikk herpes. at du kan være sammen med christian. og alle de andre har sikkert fått det samme!!!!